Centrum Pomocy Archimedes B2B

Jak możemy Ci pomóc?

Wybierz temat, który Cię interesuje.

Pole szukania produktów widoczne jest na Platformie B2B w dwóch miejscach:

- na stronie głównej:


- na stronie sklepu:


W polu można wpisać następujące elementy:

  • nazwę produktu lub jej część np. 121552 rolka R-40B20ML83-PEG 

  • kod SKU produktu np. P00-062-493

  • kod produktu producenta np. 121552

Aby zawęzić wyszukiwanie można użyć znaku % zamiast spacji, np. 40%8M%50

Dodanie produktu do koszyka możliwe jest z poziomu: 

- katalogu produktu - poprzez wciśnięcie przycisku ikony koszyka:


- strony pojedynczego produktu - poprzez wciśnięcie przycisku Dodaj do koszyka:


Po wykonaniu tej czynności produkt pojawi się w koszyku zakupowym:


Proces składania zamówienia na platformie B2B jest prosty i intuicyjny. Po dodaniu produktu(ów) do koszyka możemy kliknąć w ikonę koszyka w prawym górnym rogu i sprawdzić jakie produkty się w nim znajdują. W tym miejscu możemy także zmienić ilość produktów w koszyku lub całkowicie je z niego usunąć.


Następnie klikamy przycisk Dalej, aby na kolejnym ekranie opcjonalnie wpisać wewnętrzny numer zamówienia klienta.


Po przejściu dalej widzimy ekran z wyborem metody wysyłki, edycją adresu dostawy i przyciskiem Zamawiam. 


Następnie, po zaakceptowaniu obowiązkowych zgód i kliknięciu w przycisk Zamawiam, zamówienie zostanie przekazane do realizacji.


Podczas składania zamówienia możliwe jest dodanie uwag do zamówienia, które zostaną przekazane do administracji sprzedaży. Przeznaczone do tego pole znajduje się w zakładce Informacje, widocznej na etapie realizacji koszyka:


W zakładce Moje Konto znajdują się dane użytkownika portalowego oraz dokumenty sprzedażowe takie jak zamówienia sprzedaży, faktury i rachunki.


Po kliknięciu w wybrany dział wyświetli się lista dokumentów wraz z datą utworzenia oraz wartością.


Kliknięcie w którykolwiek z dokumentów spowoduje przejście do widoku danego dokumentu, gdzie użytkownik może: 

  • sprawdzić status dokumentu

  • pobrać dokument

  • wydrukować dokument

  • wysłać wiadomość do sprzedawcy / osoby wystawiającej dokument

  • sprawdzić historię wiadomości związanych z danym dokumentem

Po złożeniu zamówienia możliwe jest wysłanie wiadomości do administracji sprzedaży bezpośrednio z Platformy B2B bez konieczności wysyłania maila.

Aby przesłać wiadomość do działu administracji należy przejść do widoku dokumentu - można tego dokonać na dwa sposoby: 

  • z wiadomości email wysłanej po złożeniu zamówienia

  • z poziomu zakładki Moje konto

Pod wyświetlonym widokiem dokumentu znajduje się pole Wiadomości, gdzie w prosty sposób można przesłać wiadomość, także z załącznikiem.


Dostęp do konta na Platformie B2B możliwy jest wyłącznie po wpisaniu loginu i hasła. W przypadku chęci zmiany hasła można tego dokonać z poziomu strony Moje konto -> Ustawienia bezpieczeństwa.


Po wejściu w Ustawienia bezpieczeństwa, możemy zmienić hasło do konta.


Zmiana adresu dostawy jest możliwa podczas składania zamówienia. Aby tego dokonać, należy kliknąć w przycisk Edytuj widoczny w etapie Dostawa i płatność, a następnie wprowadzić nowy adres wysyłki.