Centrum Pomocy Archimedes B2B
Jak możemy Ci pomóc?
Wybierz temat, który Cię interesuje.
Pole szukania produktów widoczne jest na Platformie B2B w dwóch miejscach:
- na stronie głównej:
- na stronie sklepu:
W polu można wpisać następujące elementy:
-
nazwę produktu lub jej część np. 121552 rolka R-40B20ML83-PEG
-
kod SKU produktu np. P00-062-493
-
kod produktu producenta np. 121552
Aby zawęzić wyszukiwanie można użyć znaku % zamiast spacji, np. 40%8M%50
Dodanie produktu do koszyka możliwe jest z poziomu:
- katalogu produktu - poprzez wciśnięcie przycisku ikony koszyka:
- strony pojedynczego produktu - poprzez wciśnięcie przycisku Dodaj do koszyka:
Po wykonaniu tej czynności produkt pojawi się w koszyku zakupowym:
Proces składania zamówienia na platformie B2B jest prosty i intuicyjny. Po dodaniu produktu(ów) do koszyka możemy kliknąć w ikonę koszyka w prawym górnym rogu i sprawdzić jakie produkty się w nim znajdują. W tym miejscu możemy także zmienić ilość produktów w koszyku lub całkowicie je z niego usunąć.
Następnie klikamy przycisk Dalej, aby na kolejnym ekranie opcjonalnie wpisać wewnętrzny numer zamówienia klienta.
Po przejściu dalej widzimy ekran z wyborem metody wysyłki, edycją adresu dostawy i przyciskiem Zamawiam.
Następnie, po zaakceptowaniu obowiązkowych zgód i kliknięciu w przycisk Zamawiam, zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
Podczas składania zamówienia możliwe jest dodanie uwag do zamówienia, które zostaną przekazane do administracji sprzedaży. Przeznaczone do tego pole znajduje się w zakładce Informacje, widocznej na etapie realizacji koszyka:
W zakładce Moje Konto znajdują się dane użytkownika portalowego oraz dokumenty sprzedażowe takie jak zamówienia sprzedaży, faktury i rachunki.
Po kliknięciu w wybrany dział wyświetli się lista dokumentów wraz z datą utworzenia oraz wartością.
Kliknięcie w którykolwiek z dokumentów spowoduje przejście do widoku danego dokumentu, gdzie użytkownik może:
-
sprawdzić status dokumentu
-
pobrać dokument
-
wydrukować dokument
-
wysłać wiadomość do sprzedawcy / osoby wystawiającej dokument
-
sprawdzić historię wiadomości związanych z danym dokumentem
Po złożeniu zamówienia możliwe jest wysłanie wiadomości do administracji sprzedaży bezpośrednio z Platformy B2B bez konieczności wysyłania maila.
Aby przesłać wiadomość do działu administracji należy przejść do widoku dokumentu - można tego dokonać na dwa sposoby:
-
z wiadomości email wysłanej po złożeniu zamówienia
-
z poziomu zakładki Moje konto
Pod wyświetlonym widokiem dokumentu znajduje się pole Wiadomości, gdzie w prosty sposób można przesłać wiadomość, także z załącznikiem.
Dostęp do konta na Platformie B2B możliwy jest wyłącznie po wpisaniu loginu i hasła. W przypadku chęci zmiany hasła można tego dokonać z poziomu strony Moje konto -> Ustawienia bezpieczeństwa.
Po wejściu w Ustawienia bezpieczeństwa, możemy zmienić hasło do konta.
Zmiana adresu dostawy jest możliwa podczas składania zamówienia. Aby tego dokonać, należy kliknąć w przycisk Edytuj widoczny w etapie Dostawa i płatność, a następnie wprowadzić nowy adres wysyłki.
Nie znalazłeś interesującego Cię tematu? Skorzystaj z formularza kontaktowego i zadaj nam pytanie.